Om ons in staat te stellen je zo goed mogelijk te helpen, contacteer je ons met liefst zoveel mogelijk informatie :
- wat wou je doen ? (aanmelden, wachtwoord instellen, aanmeldmethode toevoegen,...) ?
- welke stappen heb je doorlopen? op welk tijdsstip?
- met welke gebruikersnaam?
- welke foutmelding kreeg je?
- op welke pagina kreeg je een fout? stuur ons hiervoor, indien aanwezig, het ID op van de pagina waar je de fout kreeg (links onderaan) :

Onze contactgegevens zijn verschillend per doelgroep:
Toekomstige Infrabel medewerkers
Je hebt een uitnodiging ontvangen om je account te registreren en daarna naar het Onboarding platform te gaan en je ondervindt moeilijkheden?
Neem contact op met ons Onboarding-team via e-mail: 41hr.i-hrmasterdatacel@infrabel.be
Neem contact op met ons Onboarding-team via e-mail: 41hr.i-hrmasterdatacel@infrabel.be
Infrabel medewerkers
Werk je bij Infrabel en ondervind je technische moeilijkheden bij het aanmelden ? Contacteer onze ICT Servicedesk via
MyIncidents of via telefoon :
911-54555
Post in de Yammer-community "//Account" voor vragen of suggesties rond het gebruik van het systeem.
MyIncidents of via telefoon :
911-54555
Post in de Yammer-community "//Account" voor vragen of suggesties rond het gebruik van het systeem.
Hulpdiensten, klanten & partners
Een probleem met de Business Corner of Emergency@Infrabel?
Contacteer ons, 24u/24 - 7d/7:
+ 32 (0)2 432 29 22
of maak een ticket aan in het partnerportaal
Contacteer ons, 24u/24 - 7d/7:
+ 32 (0)2 432 29 22
of maak een ticket aan in het partnerportaal