Overslaan en naar de inhoud gaan

Wachtwoord

//Account biedt je de mogelijkheid om zelf je wachtwoord te wijzigen of opnieuw in te stellen zonder hierbij de helpdesk te moeten bellen. Ook kan je met //Account je account ontgrendelen als je te veel foutieve pogingen deed bij het invullen van je wachtwoord.

Ken je je wachtwoord en wens je een nieuw wachtwoord in te stellen?

Wachtwoord wijzigen (via Account) Wachtwoord wijzigen (voor medewerkers met een Infrabel toestel)

Ken je je wachtwoord niet (meer)?

  1. Als je buiten  het Infrabel-netwerk meerdere foutieve aanmeldpogingen deed, dan is je account vergrendeld. Wacht  een halve dag om het automatisch te ontgrendelen.
  2. Als je binnen  het Infrabel-netwerk meer dan 10 foutieve aanmeldpogingen deed, dan is je account vergrendeld. Je moet dan eerst je account ontgrendelen alvorens je nieuw wachtwoord in te stellen. Dit kan via onderstaande link
  3. Stel je wachtwoord opnieuw in

Aandachtspunten

  • Het is enkel mogelijk om je wachtwoord opnieuw in te stellen als je
    • ofwel de Infrabel Account app hebt ingesteld voor Push notificatie of QR-scan
    • ofwel SMS én e-mail als aanmeldmethodes hebt ingesteld. Dit is nu steeds het geval voor nieuwe accounts.

 

Hoe ontgrendel ik mijn account (als ik het van binnen het netwerk vergrendeld heb) Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in

Niet de juiste hulp gevonden ?

Contacteer de helpdesk